چسب 90یارد 2/5سانت اولوکس(حلقه ای ۱۲۰۰۰ تومان)

AVELUX CRYSTAL TAPE

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد در کارتن: ۱۲۰ حلقه
  • عرض هر حلقه: ۲۴ میلیمتر
  • طول هر حلقه: ۹۰ یارد
1,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نوار چسب اولوکس ۲۴میل مصارف گسترده ای دارد. از این نوار چسب در امورات اداری، دفتری، بسته بندی، کاردستی، خانگی، گل فروشی، شیرینی فروشی و خیلی از موارد دیگر استفاده می کنند. این نوار چسب ها از نوع چسب تحریر حلقه برزگ متناسب برای جاچسبی این سایز می باشد. که به طول ۹۰ یارد و عرض ۲۴ میلیمتر می باشد. این چسب برند اولوکس که کیفیت چسبندگی بالایی هم دارد می باشد.

از چسب نواری تحریر کریستال 24میلیمتر 90یارد اولوکس می‌توان برای متصل کردن تکه‌های کاغذ و مقوا به هم و ساختن کاردستی استفاده کرد.

همچنین شما می‌توانید نکاتی را که می‌خواهید به خاطر داشته باشید، روی کاغذ نوشته و آن را با چسب نواری اولوکس که توسط فروشگاه چسب جوهرچی به شما ارائه می شود به تخته وایت برد، یخچال یا مانیتور خود بچسبانید.

البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که استفاده از چسب کریستال 24 میلیمتر 90یارد اولوکس روی دیوار رنگ‌ روغن باعث کنده شدن رنگ در هنگام کندن آن می‌شود.

همچنین با چسباندن نوار چسب کریستال 24 میلیمتر 90یارد اولوکس روی نوشته‌های مهم خود می‌توانید، علاوه بر براق کردن نوشته، از کم‌رنگ شدن یا پخش شدن جوهر خودکار روی کاغذ جلوگیری کنید.

چسب تحریر کریستال 24 میلی متر، با کاربردهای فراوان خود می‌تواند مورد استفاده همه دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و حتی مغازه‌دارانی قرار بگیرد که در طول روز با کاغذ و نوشتن سروکار زیادی دارند.

نوار چسب تحریر 2.5 سانت 90 یارد اولوکس مصرف گسترده ای دارد. از این نوار چسب در امورات اداری، دفتری، بسته بندی، کاردستی، خانگی و خیلی از موارد دیگر استفاده می کنند. 

برای سفارش و اطلاع از قیمت چسب کریستال 24 میلیمتر 90یارد اولوکس می‌توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت فروشگاه چسب جوهرچی موجود می باشد، استفاده نمایید.

تعداد در کارتن
۱۲۰ حلقه
عرض هر حلقه
۲۴ میلیمتر
طول هر حلقه
۹۰ یارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...